dinsdag 4 november 2008

Spoedberaad

Op zaterdag 25 oktober lieten we onze bevindingen zien. Een filmpje wat gemonteerd was, bestaande uit verschillende beelden van voeten, benen, schoenen. Of te wel de straat van een laag standpunt. Na het beluisteren van de reacties was het duidelijk dat we niet de juiste richting waren ingeslagen. Na heel veel overleg en spoedberaad waren we het er allemaal mee eens dat we 2 richtingen gingen inslaan.
1:de "veilige" weg
Er was aangegeven dat de foto's die in het begin van deze periode gemaakt zijn bestaan uit erg sterke beelden. Het idee was om deze te verwerken in een soort presentatie. En de lijn die er in begin was door te voeren.
2:één mooi beeld
In het filmpje wat getoond was zit één beeld in wat we allemaal heel sterk vonden. Een meisje wat op een bankje zit met haar benen heel stil. We wilden dit beeld toch gaan gebruiken. Ik heb daarnaast ook aangegeven dat ik de andere optie zeker een goede backup vond. Maar dat we het proces wat we hebben doorlopen daarmee te niet doen. Ik zou het jammer vinden om er naar terug te moeten grijpen. Het zou interessant zijn als we verder kunnen met de beelden die we de laatste weken gemaakt hebben. Ik heb ook de indruk gekregen dat Jos en David het daarmee eens waren.

De volgende afspraken werden er gemaakt:
- David en ik zouden foto's aan Jos leveren die hij zou kunnen verwerken in die presentatie.
- Ik ging geluidsopnames maken van mijn nichtje voor onder het beeld met de "voetjes" te zetten
- David gaat het geluid en beeld van de "voetjes" monteren tot 1 film
- Jos neemt een gesprek op zijnde vader van de "voetjes"
We zijn deze week nog een aantal keer bij elkaar gekomen om alles goed te bespreken en zaterdag 1 oktober te kunnen laten zien.

Deze week zullen hier de geluiden te beluisteren zijn, die ik heb opgenomen.

Geen opmerkingen: